TRILOBITA.DE
Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions Go to the Main Page

TRILOBITA.DE » TRILOBITA.DE-Forum » Messen & Börsen / Shows & trade fairs » 16. Petrefakta - Petrified Life » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Go to the bottom of this page 16. Petrefakta - Petrified Life
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Xiphogonium Xiphogonium is a male
Administrator

images/avatars/avatar-125.gif

Registration Date: 26.01.2007
Herkunft: Banana Republic

16. Petrefakta - Petrified Life Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Liebe Trilobitenfreunde, es ist bald wieder soweit!

Am 26. und 27. März findet die 16. Petrefakta in der Filderhalle Leinfelden-Echterdingen statt.

Öffnungszeiten: Sa: 10-18 Uhr, So 11-17 Uhr.

Ich werde dieses Jahr, solange meine Gesundheit es zulässt, zum ersten Mal an allen Tagen vor Ort sein und freue mich bereits darauf den einen oder anderen wiederzusehen!

Liebe Grüße

Mike

05.03.2011 16:39 Xiphogonium is offline Send an Email to Xiphogonium Homepage of Xiphogonium Search for Posts by Xiphogonium Add Xiphogonium to your Buddy List YIM Account Name of Xiphogonium: xiphogonium
juniper juniper is a male
Inner Circle

images/avatars/avatar-144.jpg

Herkunft: Aschaffenburg

RE: 16. Petrefakta - Petrified Life Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hast du einen Übernachtungs-Tip ? (evtl. auch per PN). Ich trage mich mit dem Gedanken, heuer auch mal beide Tage zu nutzen.
Die Fahrerei ist ebenfalls noch unklar, weil Andries am Samstag vermutlich arbeiten muss. Es muss dieses Mal vielleicht ein bisserl improvisiert werden...

lg.Klaus

2.Trilobiten-Tagung (19./20.2.2011): Abstracts der Vorträge
05.03.2011 18:50 juniper is offline Search for Posts by juniper Add juniper to your Buddy List
Administrator

Thread Starter Thread Started by Xiphogonium
RE: 16. Petrefakta - Petrified Life Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Klaus!

Dieses Jahr wird es etwas anders laufen als sonst, ich schreib' dir eine PN! Smiley5

Mike

05.03.2011 19:04 Xiphogonium is offline Send an Email to Xiphogonium Homepage of Xiphogonium Search for Posts by Xiphogonium Add Xiphogonium to your Buddy List YIM Account Name of Xiphogonium: xiphogonium
juniper juniper is a male
Inner Circle

images/avatars/avatar-144.jpg

Herkunft: Aschaffenburg

Hi Mike

Danke für alle Infos :)
Ich kann erst am Samstag anreisen, weil ich Freitagabend gebunden bin, aber wir werden uns auf jeden Fall auf der Messe sehen.

lg.Klaus

2.Trilobiten-Tagung (19./20.2.2011): Abstracts der Vorträge
05.03.2011 21:22 juniper is offline Search for Posts by juniper Add juniper to your Buddy List
Administrator

Thread Starter Thread Started by Xiphogonium
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo Klaus,

das läßt sich sicher so oder so regeln. Wie gesagt, ich spreche mal mit H. sobald er aus Marokko zurück ist.

Gruß

Mike

06.03.2011 10:48 Xiphogonium is offline Send an Email to Xiphogonium Homepage of Xiphogonium Search for Posts by Xiphogonium Add Xiphogonium to your Buddy List YIM Account Name of Xiphogonium: xiphogonium
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
TRILOBITA.DE » TRILOBITA.DE-Forum » Messen & Börsen / Shows & trade fairs » 16. Petrefakta - Petrified Life

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH