TRILOBITA.DE
Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions Go to the Main Page

TRILOBITA.DE » Sammler stellen vor / Collector's corner » Tauschangebote (privat) / Swap offers (non-commercial) » Tausch » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Go to the bottom of this page Tausch
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
oligo oligo is a male
Inner Circle

Registration Date: 31.12.2007

Tausch Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo
Suche Rohlinge und fertige Stücke marokkanischer Devon-Trilobiten zum Tausch
lg Jens
14.11.2011 16:51 oligo is offline Send an Email to oligo Search for Posts by oligo Add oligo to your Buddy List
Jens Jens is a male
Moderator

Registration Date: 18.03.2007
Herkunft: HGW, momentan Jura, Schweiz

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi Namensvetter,

marokkanische Rohlinge sind ein rares Gut, habe leider selbst nur wenige. Bekommen kann man sie, wenn man auf den einschlägigen Messen danach Ausschau hält. Aber vielleicht haben die anderen Foristen hier ja noch ein paar Sachen über.

lg,
Jens
14.11.2011 17:05 Jens is offline Send an Email to Jens Homepage of Jens Search for Posts by Jens Add Jens to your Buddy List
oligo oligo is a male
Inner Circle

Thread Starter Thread Started by oligo
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi Jens
Hab die Präparation deines Pilletopeltis hier übers Forum mitverfolgt. Hat mich echt beeindruckt. LG Jens
14.11.2011 17:19 oligo is offline Send an Email to oligo Search for Posts by oligo Add oligo to your Buddy List
Jens Jens is a male
Moderator

Registration Date: 18.03.2007
Herkunft: HGW, momentan Jura, Schweiz

Hehe, freut mich, der ist echt fein geworden. Leider sind solche Rohlinge so gut wie nie zu kriegen, hatte da echt Dusel.

Aber vielleicht hat Andries ja was über?

lg,
Jens
14.11.2011 17:24 Jens is offline Send an Email to Jens Homepage of Jens Search for Posts by Jens Add Jens to your Buddy List
Andries Andries is a male
Inner Circle

images/avatars/avatar-91.gif

Registration Date: 30.01.2007

=) alle wollen Rohlinge von mir

Ich muss morgen (heute) mal im Fundus nachschauen, was ich bereit bin abzugeben.
Eigentlich habe ich Rohling erstanden, um sie irgendwann mal selber zu präparieren, aber mittlerweile habe ich doch schon einiges.

Suchst Du was spezielles, Jens?
Rohlinge sind nicht billig und je nach Art, kann es ganz schön ins Geld gehen.
15.11.2011 00:35 Andries is offline Send an Email to Andries Search for Posts by Andries Add Andries to your Buddy List
Xiphogonium Xiphogonium is a male
Administrator

images/avatars/avatar-125.gif

Registration Date: 26.01.2007
Herkunft: Banana Republic

Menno, so viele Jensens hier ...! hohlkopf

19.11.2011 16:05 Xiphogonium is offline Send an Email to Xiphogonium Homepage of Xiphogonium Search for Posts by Xiphogonium Add Xiphogonium to your Buddy List YIM Account Name of Xiphogonium: xiphogonium
oligo oligo is a male
Inner Circle

Thread Starter Thread Started by oligo

Hallo Mike
Dabei ist der Name eigentlich garnicht so häufig. Leider bin ich dieses Jahr nicht zur richtigen Zeit in Hamburg. Mußte dieses WE schon hin. Aber nächstes Jahr wieder. LG Jens
20.11.2011 19:30 oligo is offline Send an Email to oligo Search for Posts by oligo Add oligo to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
TRILOBITA.DE » Sammler stellen vor / Collector's corner » Tauschangebote (privat) / Swap offers (non-commercial) » Tausch

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH