TRILOBITA.DE
Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions Go to the Main Page

TRILOBITA.DE » Tohuwabohu! » Off-Topic » Einer geht ... » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Go to the bottom of this page Einer geht ...
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Xiphogonium Xiphogonium is a male
Administrator

images/avatars/avatar-125.gif

Registration Date: 26.01.2007
Herkunft: Banana Republic

Einer geht ... Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo zusammen!

Wie ich gestern erfahren musste, ist der wahrscheinlich uns allen bekannte Martin Duckstein (Duckstein Fossilien) in der letzten Woche nach Rückkehr von den Mineralientagen nachts unerwartet verstorben. Meines Wissens nach wurde er 60 Jahre alt.

Die Beerdigung hat bereits stattgefunden.

Gruß,

Mike

08.11.2011 11:31 Xiphogonium is offline Send an Email to Xiphogonium Homepage of Xiphogonium Search for Posts by Xiphogonium Add Xiphogonium to your Buddy List YIM Account Name of Xiphogonium: xiphogonium
Jens Jens is a male
Moderator

Registration Date: 18.03.2007
Herkunft: HGW, momentan Jura, Schweiz

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Keine gute Nachricht. Meine Anteilnahme den Hinterbliebenen und Freunden.

Jens
08.11.2011 11:40 Jens is offline Send an Email to Jens Homepage of Jens Search for Posts by Jens Add Jens to your Buddy List
Martin Martin is a male
Member

images/avatars/avatar-24.jpg

Registration Date: 29.01.2007
Herkunft: Eching bei München

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ich habe dies leider erst heute erfahren... traurige Nachricht.

Auch ich möchte allen Hinterbliebenen meine Anteilnahme aussprechen.

Martin

23.11.2011 15:51 Martin is offline Send an Email to Martin Homepage of Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
TRILOBITA.DE » Tohuwabohu! » Off-Topic » Einer geht ...

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH