TRILOBITA.DE
Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions Go to the Main Page

TRILOBITA.DE » Forum-Administration » Infos rund um's Forum / Information about this forum » Email und Spam » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Go to the bottom of this page Email und Spam
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Xiphogonium Xiphogonium is a male
Administrator

images/avatars/avatar-125.gif

Registration Date: 26.01.2007
Herkunft: Banana Republic

Achtung Email und Spam Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Nur ein Hinweis: Aufgrund Überhand nehmenden Spams, der seit Wochen in meine Mailbox purzelt, habe ich seit heute auf meinen Servern eine extrem restriktive Filterung eingerichtet.

Aus diesem Grunde könnte es vorkommen daß die eine oder andere Email an mich vorübergehend aussortiert wird und mich nicht sofort erreicht. Der Filter benötigt etwas Training bis er zuverlässig arbeitet (Mailkopfanalyse, Mass Email, Black und White List, Reverse DNS-Prüfung, etc.)

Ich bekomme aber jeden Tag einmal einen entsprechenden Bericht mit den Headern aller aussortierter Emails. Es geht also nichts verloren, kann höchstens mal einen Tag dauern bis ich antworte.

Danke für euer Verständnis.

Mike

15.12.2009 21:18 Xiphogonium is offline Send an Email to Xiphogonium Homepage of Xiphogonium Search for Posts by Xiphogonium Add Xiphogonium to your Buddy List YIM Account Name of Xiphogonium: xiphogonium
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
TRILOBITA.DE » Forum-Administration » Infos rund um's Forum / Information about this forum » Email und Spam

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH